Οι 10 εντολές & Παιχνίδι - Όλα για την τάξη μου Cute Blue Pencil
Untitled

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

Οι 10 εντολές & Παιχνίδι



Στα Θρησκευτικά μάθαμε για τους Ισραηλίτες που έφυγαν από την Αίγυπτο.







Ήταν υπόδουλοι και πορευόταν στην έρημο για να φτάσουν στη χώρα που τους υποσχέθηκε ο Θεός ότι θα ζούσαν ελεύθεροι.

Αρχηγός τους ήταν ο Μωυσής ο οποίος έλαβε από τον Θεό τις Δέκα Εντολές στο όρος Σινά.






Για να δούμε, λοιπόν, τις εντολές..
  1. "Εγώ είμαι ο Κύριος ο θεός σου. Δεν θα υπάρχουν για σένα άλλοι θεοί εκτός από μένα".
  2. "Δεν θα κατασκευάσεις για σένα είδωλα και κανενός είδους ομοίωμα. Δεν θα τα προσκυνάς ούτε θα τα λατρεύεις".
  3. "Δεν θα προφέρεις καταχρηστικά το όνομα του Κυρίου, του θεού σου. Εγώ ο Κύριος δεν θ' αθωώσω κανέναν που προφέρει το όνομα μου καταχρηστικά."
  4. "Να θυμάσαι την ημέρα του Σαββάτου, για να την ξεχωρίζεις και να την αφιερώνεις στον Κύριο. Έξι μέρες θα εργάζεσαι και θα κάνεις όλες τις εργασίες σου. Αλλά η έβδομη μέρα είναι μέρα ανάπαυσης, αφιερωμένη σ' εμένα, τον Κύριο το θεό σου."
  5. "Να τιμάς τον πατέρα σου και τη μητέρα σου για να ζήσεις πολλά χρόνια στη χώρα που εγώ ο Κύριος, ο θεός σου, θα σου δώσω."
  6. "Δεν θα φονεύσεις."
  7. "Δεν θα μοιχεύσεις."
  8. "Δεν θα κλέψεις."
  9. "Δεν θα καταθέσεις ψεύτικη μαρτυρία ενάντια στο συνάνθρωπο σου."
  10. "Δεν θα επιθυμήσεις τίποτε απ' ό,τι ανήκει στο συνάνθρωπο σου"


..και τώρα, ώρα για παιχνίδι..!!!

Βάζουμε τις Δέκα Εντολές στη σωστή σειρά και στο τέλος ας δούμε την ταινία κινουμένων σχεδίων για τον Μωυσή!



Ξεκινήστε το παιχνίδι κάνοντας «κλικ» ΕΔΩ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σου θα εμφανιστεί μόλις εγκριθεί

Next previous